created by ABWebsites stworzone przez ABWebsites strona ABWebsites agencja interaktywna

2022 © Wszelkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności

Przekonaliśmy Cię?
Odezwij się :)

biuro@abwebsites.pl

+48 798 36 74 42

NIP: 5771975877

REGON: 243266735

Facebook ABWebsites
Instagram ABWebsites
Instagram ABWebsites

KONTAKT I DANE FIRMY

NAWIGACJA

ŚLEDŹ NAS!

Kontakt

Strona główna

Oferta

Cennik

Kariera

Portfolio

Blog

FAQ

© 2022 | Made with 💙 by ABWebsites

Na samym początku, chcielibyśmy wspomnieć, że nie jest to artykuł
pt. "w jaki sposób szukać klientów".  Chcemy przybliżyć Ci kwestie względnie najwygodniejszych kanałów komunikacji z Twoimi klientami.

 

Pierwszymi zmiennymi, nad którymi warto się pochylić, są:

 

 

  • Określenie potencjalnego klienta

  • Określenie grupy docelowej

  • Zakres działalności

  • Możliwości technologiczne klienta

  • Branża

 

 

 

Określenie potencjalnego klienta – zastanów się nad tym, kto jest Twoim potencjalnym klientem albo przekaż takie zadanie wyspecjalizowanej osobie, która wykona audyt.

 

Określenie grupy docelowej – przemyśl kwestie tego, jaka grupa osób najchętniej zaangażuje się w treści związane z Twoją branżą.
W zależności od konkretnej specjalizacji pamiętaj o tym, że prowadząc biznes z bardzo ogólnej branży np. spożywczej, stomatologicznej jesteś w stanie dotrzeć do bardzo dużej liczby osób. Ma to swoje plusy i minusy, często wybory ludzi motywowane są przyzwyczajeniami. Często osoba działająca w bardzo wąskiej branży jest w stanie wygenerować dużo mniej kliknięć, jednak bardziej wartościowych dla jej firmy. 

 

Zakres działalności – masz lokalną firmę, eksportujesz produkty za granice czy świadczysz usługi w obrębie 50 kilometrów od swojego miasta? Może mieć to naprawdę duży wpływ na to, w jaki sposób kontaktują się z Tobą klienci.

 

Możliwości technologiczne klienta – kto jest Twoim targetem? Miej na uwadze to, że wielu klientów zwłaszcza w podeszłym wieku nie jest na bieżąco z wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi, z których korzystają regularni użytkownicy Internetu.

 

Branża – w jakiej branży działasz? Każda branża rządzi się swoimi prawami. 
Pamiętaj o tym. W przypadku niektórych działań kontakt mailowy bądź spotkanie przyniesie znacznie lepszy efekt, niż próba nawiązania kontaktu przez Messengera dodając dziesiątki emotikonów.

 

 

 

Zawsze bierz pod uwagę to, jak Ty chciałbyś zostać potraktowany, będąc klientem firmy z Twojej branży. Żyjemy w czasach, w których coraz popularniejsze jest umawianie wizyt w gabinetach stomatologicznych czy salonach urody poprzez napisanie wiadomości na Instagramie. 

 

Wielu klientów chętniej zarezerwuje wizytę, kupi Twoją usługę przez wyklikanie tej czynności na swoim smartfonie. Jednak mylące byłoby, gdybyśmy nie odnieśli się do powołania się na przyzwyczajenia i dokonywanie za ich pośrednictwem wyborów. W tym wypadku bardzo ważne jest dokładne przeanalizowanie grupy docelowej z dużym naciskiem na wiek odbiorcy. Młode osoby chętniej napiszą do Ciebie, bądź skontaktują się z Tobą za pośrednictwem Twoich social mediów. Starsze osoby dużo częściej wykonają połączenie do Twojej firmy, bądź odwiedzą Cię osobiście. 

 

Dobranie idealnego rozwiązania to naprawdę bardzo ważny proces, który powinieneś przeprowadzić w swojej firmie, jednak.. Możesz posiadać wiele kanałów komunikacji z Twoją firmą np.:

 

 

  • Messenger (Facebook)
  • Instagram
  • WhatsApp
  • Viber
  • Telefon
  • E-mail
  • Komunikacja bezpośrednia (spotkanie w Twojej firmie)
  • Twoja strona internetowa (formularz kontaktowy)

 

 

Właściwie z logicznego punktu widzenia takie wyjście z sytuacji jest najlepsze, jednak dobrze przemyśl kwestie związane z twoim czasem. Jeśli Twoja firma obsługuje wielu klientów, obsługa wielu kanałów komunikacji może okazać się bardzo czasochłonna i kosztowna.

 

Pamiętaj, że nasze artykuły piszemy na podstawie naszych subiektywnych odczuć oraz odczuć naszych klientów. 

 

Mamy wielką nadzieję, że naświetliliśmy Ci kwestie związane z podstawowymi kanałami komunikacji i potencjalnym ich dopasowaniu pod Twoją grupę docelową. W razie jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami.

klient, grupa docelowa, branża, kontakt z klientem, leady

Jak kontaktować się z klientami? Kanały komunikacji

16 kwietnia 2022
Facebook ABWebsites
Facebook ABWebsites
Facebook ABWebsites
Zadzwoń ABWebsites
E-mail ABWebsites
ABWebistes logo - Tworzenie stron internetowych

A G E N C J A    I N T E R A K T Y W N A 

Darmowa wycena